De ce sa participi la GPeC 2013 ?
A inceput Galei Premiilor eCommerce, daca doriti sa participati la acest eveniment trebuie doar sa aveti un magazin online. GPeC 2013 este un eveniment de e-commerce care se desfasoara in fiecare an, evenimentul se desfasoara timp de sapte luni de zile, pe langa competitia magazinelor se mai desfasoara diferite conferinte, workshop-uri si consultanta & cursuri tuturor celor care activeaza in aceasta nisa.
Pentru a participa la competitie trebuie sa ai un magazin online care sa inteplineasca niste criterii de preselectie, aceste criterii sunt foarte complexe si nu orice magazin este acceptat. Magazinul trebuie sa aiba obligatoriu: toate informatiile de contact/firma, returnarea produselor in 10 zile asa cum cere legea, preturile finale sa fie oferite cumparatorului, toate modalitatiile de plata si transport/garantie si service.Sunt foarte multe astfel de criterii, mai multe informatii despre aceste criterii gasiti aici.
Pentru a inscrie un magazin trebuie sa platiti o taxa de inscriere in valoare de 250 de euro, dar cel mai frumos lucru este ca toate magazinele inscrise vor primi diferite cadouri pentru dezvoltarea magazinului, cadourile mai bine zis bonusurile sunt in valoare totala de 2.960 de euro. In ce consta aceste bonusuri?
“Din pacate, mereu au fost, sunt si vor mai fi magazine care nu respecta legea, care fac spam sau nu sunt transparente in relatia cu clientul final. Chiar daca fiecare pasare pe limba ei piere, mai rau este ca astfel de magazine afecteaza intreaga industrie, pentru ca ele reprezinta una din cauzele neincrederii consumatorilor in tranzactionarea online. Noi nu vrem la GPeC asemenea comercianti”, spune Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce.
Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).
Pentru a participa la competitie trebuie sa ai un magazin online care sa inteplineasca niste criterii de preselectie, aceste criterii sunt foarte complexe si nu orice magazin este acceptat. Magazinul trebuie sa aiba obligatoriu: toate informatiile de contact/firma, returnarea produselor in 10 zile asa cum cere legea, preturile finale sa fie oferite cumparatorului, toate modalitatiile de plata si transport/garantie si service.Sunt foarte multe astfel de criterii, mai multe informatii despre aceste criterii gasiti aici.
Pentru a inscrie un magazin trebuie sa platiti o taxa de inscriere in valoare de 250 de euro, dar cel mai frumos lucru este ca toate magazinele inscrise vor primi diferite cadouri pentru dezvoltarea magazinului, cadourile mai bine zis bonusurile sunt in valoare totala de 2.960 de euro. In ce consta aceste bonusuri?
- magazinul va fi audiat in doua etape: juriul GPeC (specialisti online) si desigur consumatori obisnuiti.
- auditul este unul foarte complex si corect, asa cum am spus magazinele vor fi verificate printr-un set amplu de criterrii de jurizare (un astfel de audit valoreaza minim 1500 de euro).
- toate magazinele participante vor primi rapoartele de jurizare din partea GPeC.
- toti participanti vor primi o luna abonament gratuit la ClickTale (cost standard, pretul este de 900 usd), o unealta de customer experience analytics.
- participarea gratuita pentru doua persoane/magazin la Conferintele Nationale de e-Commerce, marca GPeC. Evenimentul are loc in zilele de 27 si 28 Mai 2013.
- 12 luni atestat TRUSTED, costul acestui bonus este de 120 de euro, dar il primesti gratis.
“Din pacate, mereu au fost, sunt si vor mai fi magazine care nu respecta legea, care fac spam sau nu sunt transparente in relatia cu clientul final. Chiar daca fiecare pasare pe limba ei piere, mai rau este ca astfel de magazine afecteaza intreaga industrie, pentru ca ele reprezinta una din cauzele neincrederii consumatorilor in tranzactionarea online. Noi nu vrem la GPeC asemenea comercianti”, spune Andrei Radu, Fondatorul Galei Premiilor eCommerce.
Incurajeaza magazinele online sa se inscrie la GPeC 2013 – o campanie organizata de Gala Premiilor eCommerce si BlogalInitiative.ro, cu sprijnul: evoMAG (www.evomag.ro); F64 (www.f64.ro/aparate-foto.html); ZorileStore (www.zorilestore.ro/tricouri).
Faina competitie, doar cele mai bune magazine online au sanse de castig.
RăspundețiȘtergere